Τρίτη 29 Απριλίου 2014

All time favorite beauty products

Holaaa!!! Σήμερα που γράφω και το πρώτο μου post αποφάσισα να σας μιλήσω και κατ' επέκταση να σας προτείνω πέντε αγαπημένα μου καλλυντικά προϊόντα εδώ και πολλά χρόνια ώστε ν' αρχίσετε να καταλαβαίνετε το προσωπικό μου στυλ και να γνωριζόμαστε σιγά-σιγά.

Και ξεκινώ με την καλύτερη μάσκαρα για μένα , που την χρησιμοποιώ από τότε που βγήκε στην αγορά και δεν είναι άλλη απ' την Lancôme Hypnôse Drama.

Πραγματικά πρόκειται για μια μάσκαρα που μπορεί να αναδείξει ακόμα και τις πιο "δύσκολες" βλεφαρίδες και να κάνει το βλέμμα σαγηνευτικό και μυστηριώδες.
Το βουρτσάκι της είναι καμπυλωτό ώστε να μπορεί να γυρίζει και να ανασηκώνει τις βλεφαρίδες και να κάνει το μάτι να φαίνεται μεγάλο και ανοιχτό.
Δεν στεγνώνει γρήγορα οπότε μπορείτε να την δουλέψετε με την άνεσή σας, δεν βαραίνει το μάτι , δεν κοκαλώνει τις βλεφαρίδες οι οποίες παραμένουν ελαστικές και μετά από ώρες από την εφαρμογή.
Η απόδοση χρώματος είναι εκπληκτική , δίνει το πιο black αποτέλεσμα, κι επειδή εγώ προσωπικά είμαι πολύ απαιτητική στη μάσκαρα που χρησιμοποιώ καθώς θέλω μήκος, όγκο , ένταση και καμπυλότητα (όλα δηλαδή) δεν έχω βρει άλλη μάσκαρα που να καλύπτει αυτά σε τέτοιο υψηλό βαθμό.
Είναι μια ακριβή μάσκαρα αλλά όποια έχει τις ίδιες απαιτήσεις , είμαι σίγουρη (βάζω το χέρι μου στη φωτιά) πως θα μείνει 100% ικανοποιημένη. Μια καλή ευκαιρία για την αγορά της είναι το 35% των Sephora ή των Hondos.


Και συνεχίζω με ένα από τα πιο αγαπημένα μου foundation διαχρονικά το οποίο υπάρχει πάντα στη συλλογή μου και είναι το Double Wear της Estée Lauder. Είναι ένα εκπληκτικό προϊόν με βελούδινη υφή,υψηλής κάλυψης που διαρκεί ΌΛΗ την ημέρα.Το τελείωμά του είναι ματ ( τόσο ματ που δεν χρειάζεται σετάρισμα με πούδρα),και απλώνεται πολύ καλά με τα δάχτυλα και όχι με πινέλο.Έχει SPF 10 που είναι επαρκής προστασία για το χειμώνα όχι όμως και για το καλοκαίρι.Εγώ προσωπικά το συστήνω σε κοπέλες που έχουν ατέλειες στην επιδερμίδα τους και επιθυμούν την καλύτερη δυνατή κάλυψη για πολλές ώρες. Είναι ένα εξαιρετικό προϊόν που αξίζει τα λεφτά του. Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν έχει αντλία και χρειάζεται λίγη παραπάνω προσοχή κατά την εξαγωγή του προϊόντος.


Αγαπημένο ρουζ όλων των εποχών που το χρησιμοποιούμε non stop πολλά χρόνια τώρα κι εγώ κι η αδερφή μου είναι το Harmony της Mac. Το χρώμα του είναι καφε-κόκκινο με κυρίαρχο το καφέ χρώμα, απίστευτης απόδοσης που ταιριάζει τόσο σε ανοιχτόχρωμες όσο και σε σκουρόχρωμες επιδερμίδες καθώς μπορείτε να "παίξετε" με την έντασή του. Είναι ένα powder blush ,το τελείωμά του είναι ματ και γενικά η mac το προτείνει για φωτοσκιάσεις κυρίως , εγώ όμως το χρησιμοποιώ ως ρουζ δίνοντας περισσότερη ένταση εκεί που κάνουμε κανονικά τις σκιάσεις και ελαττώνοντάς την στα ζυγωματικά. Για μένα πετυχαίνει το τελειότερο καφετί αποτέλεσμα και δίνει μια ξεχωριστή ζεστασιά σ' ολόκληρο το πρόσωπο.



Τέταρτο προϊόν , αγαπημένο του φετινού χειμώνα είναι το κραγιόν Rouge Artist Intense Mat 8 της Make Up For Ever. Έχει ένα απίστευτα βαθύ κόκκινο καθαρό χρώμα που τείνει προς κερασί αλλά δεν είναι, το οποίο ταιριάζει σε πάρα πολλά μακιγιάζ και φοριέται όλες τις ώρες τις ημέρας. Εγώ προσωπικά το φορούσα πρωί- βράδυ και πραγματικά κάνει την διαφορά στο ύφος και το στυλ κάθε σας εμφάνισης. Το τελείωμά του είναι ματ , πολύ πολύ στεγνό ματ που απλώνεται σχετικά δύσκολα αλλά για μένα αυτό το κάνει ξεχωριστό και του προσδίδει μια πιο retro διάσταση. Είναι πολύ σταθερό, δεν κουνιέται απ' την θέση του ακόμα και μετά από γεύμα ,γενικότερα αν το φορέσετε το πρωί μέχρι αργά το βράδυ παραμένει αναλλοίωτο και δεν θα χρειαστεί να το ανανεώσετε ούτε μια φορά. Εγώ το συνδυάζω με ένα κοκκινο-κεραμιδί μολύβι χειλιών της ίδιας εταιρείας και μπορώ έτσι να μεταβάλλω και να παίξω λίγο με την απόχρωση.



Και βέβαια, δεν θα μπορούσα να παραλείψω απ' το σημερινό ποστ και μια απ' τις αγαπημένες μου σκιές που όπως θα διαπιστώσετε απ' την φωτογραφία την έχω χρησιμοποιήσει ουκ ολίγες φορές. Αναφέρομαι στην Satin Taupe σκιά της Mac της οποίας το χρώμα είναι απλά φανταστικό. Βγάζει αποχρώσεις του καφέ , του γκρι και του μοβ και το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό της είναι ότι ταιριάζει εξίσου σε όλους του χρωματικούς τύπους ματιών και βγάζει ένα μοναδικό αποτέλεσμα λες και προσαρμόζεται στο χρώμα ματιών του καθενός. Όντας σκιά της mac έχει εξαιρετική απόδοση και διάρκεια και μπορεί να φορεθεί τόσο το πρωί όσο και το βράδυ σε ένα smokey μακιγιάζ. Για μένα είναι η safe λύση κάθε φορά που δεν ξέρω τι να βάλω και πάντα με βγάζει απ' την δύσκολη θέση αποζημιώνοντάς με με τον καλύτερο τρόπο.
Η δική μου όπως βλέπετε έχει σχεδόν τελειώσει, γι' αυτό σας βάζω μια φωτογραφία από το internet για να διακρίνετε καλύτερα το χρώμα.


Να και μια φωτογραφία μου στην οποία το μακιγιάζ έχει γίνει εξ' ολοκλήρου με τα παραπάνω προϊόντα!!!!

Αυτά για αρχή. Ελπίζω να βρήκατε το ποστ μου ενδιαφέρον και κατατοπιστικό. Περιμένω στα σχόλιά σας να μου πείτε αν κάποιο δικό σας αγαπημένο ταυτίζεται με τα δικά μου κι ακόμα να μου προτείνετε άλλες εναλλακτικές επιλογές. Ευχαριστώ πολύ. Θα τα ξαναπούμε σύντομα.
                                                                                                                                              Besitos!! 

2 σχόλια:

  1. θα ήθελα κάποια στιγμή μια ενημέρωση για Βαφές, ποιότητα και κάλυψη των λευκών! Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα κάνουμε σίγουρα post με βαφές vix έχει ζήτηση βλέπω...xxx! Θα το κάνει η Λένα γιατί εγώ ξέρεις, είμαι του φυσικού! Όσο για την κάλυψη των λευκών χμμμ δεν έχει καμιά απ΄τις δυο μας δεν ξέρω αν μπορούμε να σε βοηθήσουμε! Ίσως κάποια αναγνώστρια έχει κάτι να προτείνει!

      Διαγραφή